Snježna pahuljica




Reci mi, ako znaš, koliko je teška jedna snježna pahuljica? 
Upita sjenica golubicu dok su zajedno promatrale kako snijeg polagano pada i stvara bijeli pokrivač.

Ništa, čak i manje od ništa 
Odgovori golubica ne premišljajući previše.

Sad ću ti dokazati da i ona ima svoju težinu.
I sjenica joj ispriča svoju ptičiju dogodovštinu.

Odmarala sam se na borovoj grančici kad je počeo da pada snijeg. Nije bilo vjetra, snijeg je mirno i tiho padao. A budući da nisam znala šta raditi pametnije, počela sam da brojim pahuljice koje su se slagale jedna na drugu kraj mene na grančici. Pala je, ako se ne varam 3751 pahuljica i sve je bilo savršeno mirno, a kad se spustila 3752. pahuljica, grančica na kojoj sam stajala je pukla i morala sam odletjeti.

E sad vidiš da i pahuljica ima svoju težinu – zaključi mudro sjenica.

A golubica, sjećajući se simbolike mira koja se uz nju vezuje, pomisli za sebe i promrsi: 

“Možda nedostaje samo još jedan čovjek pa da cijeli svijet ‘padne’ u mir!”


“Trijumf zla sastoji se i u tome da jedan dobar čovjek ne mrdne ni prstom.”- Edmund Burk